דילוג לניווט ראשי
דילוג לחיפוש
דילוג לתוכן הראשי
האוניברסיטה הפתוחה בית
עזרה ושאלות נפוצות
English
עברית
العربية
בית
פרופילים
יחידות מחקר
פרסומים מחקריים
פרסים
פעילויות
חיפוש לפי מומחיות, שם או שיוך
You Can Teach Old Dogs New Tricks: The Factors That Affect Changes over Time in Digital Literacy
Yoram Eshet
,
Eran Chajut
חינוך
פסיכולוגיה
פרסום מחקרי
:
פרסום בכתב עת
›
מאמר
›
ביקורת עמיתים
סקירה כללית
טביעת אצבע
טביעת אצבע
להלן מוצגים תחומי המחקר של הפרסום 'You Can Teach Old Dogs New Tricks: The Factors That Affect Changes over Time in Digital Literacy'. יחד הם יוצרים טביעת אצבע ייחודית.
מיון לפי
משקל
לפי סדר האלפבית
Keyphrases
Digital Literacy
100%
Digital Literacy Skills
100%
Affect Change
100%
Age Groups
66%
Age-related
66%
Older Participants
66%
Digital Environment
66%
Age-dependent
66%
Experiences with Technology
66%
Digital Technology
33%
Rapid Change
33%
Change Patterns
33%
Cognitive Ability
33%
Closing the Gap
33%
Hamburger
33%
Technical Control
33%
Cognitive Development
33%
Information Skills
33%
Performance Difference
33%
Demographic Background
33%
Information Task
33%
Reproduction Task
33%
User Experience
33%
Cognitive Ergonomics
33%
Psychology
Digital Literacies
100%
Digital Environment
40%
Critical Thinking
20%
Cognitive Development
20%
Cognitive Function
20%