דילוג לניווט ראשי
דילוג לחיפוש
דילוג לתוכן הראשי
האוניברסיטה הפתוחה בית
עזרה ושאלות נפוצות
English
עברית
العربية
בית
פרופילים
יחידות מחקר
פרסומים מחקריים
פרסים
פעילויות
חיפוש לפי מומחיות, שם או שיוך
What is the degree of teacher centrality in optimal teaching of digital literacy in a technology-enhanced environment? Typology of teacher prototypes
Yael Yondler,
Ina Blau
חינוך
פרסום מחקרי
:
פרסום בכתב עת
›
מאמר
›
ביקורת עמיתים
סקירה כללית
טביעת אצבע
טביעת אצבע
להלן מוצגים תחומי המחקר של הפרסום 'What is the degree of teacher centrality in optimal teaching of digital literacy in a technology-enhanced environment? Typology of teacher prototypes'. יחד הם יוצרים טביעת אצבע ייחודית.
מיון לפי
משקל
לפי סדר האלפבית
Keyphrases
Digital Literacy
100%
Technology Support
100%
Pedagogical Strategies
100%
Optimal Teaching
100%
Literacy
50%
Educational Theory
50%
E-collaboration
50%
Educational Practice
50%
Structured Interview
50%
Socioemotional
50%
E-communication
50%
Digital Literacy Framework
50%
Elementary School Teachers
50%
Secondary Teachers
50%
Emotional Thinking
50%
Technology-rich Classrooms
50%
Social Sciences
Digital Literacies
100%
Education Theory
33%
Conceptual Framework
33%
Semi-Structured Interview
33%
Psychology
Digital Literacies
100%
Conceptual Framework
33%
Semistructured Interview
33%