תקציר
This paper describes an experiment we conducted using both synchronous and asynchronous online tools in computer science courses at the Open University of Israel. We believe that computer science courses are appropriate for investigating on-line learning because many of them deal with processes (algorithms, queries on databases, etc.) which are much easier to learn through animated presentations than through written explanations. The success of this experiment encourages us to widen the experiment in the coming semesters.
שפה מקורית | אנגלית |
---|---|
כותר פרסום המארח | 33rd Annual Frontiers in Education |
כותר משנה של פרסום המארח | Engineering as a Human Endeavor: Partnering Community, Academia, Government, and Industry, FIE 2003 - Conference Proceedings |
מוציא לאור | Institute of Electrical and Electronics Engineers Inc. |
עמודים | T3F1 |
מסת"ב (אלקטרוני) | 0780379616 |
מזהי עצם דיגיטלי (DOIs) | |
סטטוס פרסום | פורסם - 2003 |
אירוע | 33rd Annual Frontiers in Education, FIE 2003 - Westminster, ארצות הברית משך הזמן: 5 נוב׳ 2003 → 8 נוב׳ 2003 |
סדרות פרסומים
שם | Proceedings - Frontiers in Education Conference, FIE |
---|---|
כרך | 1 |
ISSN (מודפס) | 1539-4565 |
כנס
כנס | 33rd Annual Frontiers in Education, FIE 2003 |
---|---|
מדינה/אזור | ארצות הברית |
עיר | Westminster |
תקופה | 5/11/03 → 8/11/03 |
הערה ביבליוגרפית
Publisher Copyright:© 2003 IEEE.