דילוג לניווט ראשי
דילוג לחיפוש
דילוג לתוכן הראשי
האוניברסיטה הפתוחה בית
עזרה ושאלות נפוצות
English
עברית
العربية
בית
פרופילים
יחידות מחקר
פרסומים מחקריים
פרסים
פעילויות
חיפוש לפי מומחיות, שם או שיוך
הוראת אוריינות דיגיטלית במערכת החינוך: הפער בין ראיון לתצפית ובין תפיסות לביצוע
עדי מלכא,
אינה בלאו
, תמר ענבל-שמיר
חינוך
פרסום מחקרי
:
פרק בספר / בדוח / בכנס
›
פרק
›
ביקורת עמיתים
סקירה כללית
טביעת אצבע
טביעת אצבע
להלן מוצגים תחומי המחקר של הפרסום 'הוראת אוריינות דיגיטלית במערכת החינוך: הפער בין ראיון לתצפית ובין תפיסות לביצוע'. יחד הם יוצרים טביעת אצבע ייחודית.
מיון לפי
משקל
לפי סדר האלפבית
Keyphrases
Digital Literacy
100%
Education System
100%
Learning Process
14%
Educational Theory
14%
Teacher Perceptions
14%
Teaching Methods
14%
Educational Practice
14%
Many-to-many
14%
Literacy Skills
14%
Sage
14%
Professional Development
14%
Assessment for Learning
14%
Student Involvement
14%
Educational Professionals
14%
Complex Problem Solving
14%
Assessment Process
14%
Guide on the Side
14%
Non-participant Observation
14%
Elementary School Teachers
14%
Degree Centrality
14%
Technology Model
14%
Explicit Teaching
14%
Learning Partner
14%
Practice Theory
14%
Process Collaboration
14%
Digital Hand
14%
Theory Development
14%
Social Sciences
Digital Literacies
100%
Education System
100%
Learning Process
14%
Education Theory
14%
Teacher Perceptions
14%
Teaching Methods
14%
Best Practice
14%
Professional Development
14%
Assessment for Learning
14%
Elementary School Teacher
14%
Practice Development
14%
Interpersonal Interaction
14%
Theory Development
14%
Information Technology
14%
Psychology
Digital Literacies
100%
Interpersonal Interaction
14%
Information Technology
14%