דילוג לניווט ראשי
דילוג לחיפוש
דילוג לתוכן הראשי
האוניברסיטה הפתוחה בית
עזרה ושאלות נפוצות
English
עברית
العربية
בית
פרופילים
יחידות מחקר
פרסומים מחקריים
פרסים
פעילויות
חיפוש לפי מומחיות, שם או שיוך
המורה כמעצב, הרכז כתומך: תפקיד המורים ורכזי-התקשוב בהוראה בחירום מרחוק בזמן הסגר בעקבות מגפת הקורונה
שלומית חדד, תמר ענבל-שמיר,
אינה בלאו
חינוך
פרסום מחקרי
:
פרק בספר / בדוח / בכנס
›
פרק
›
ביקורת עמיתים
סקירה כללית
טביעת אצבע
טביעת אצבע
להלן מוצגים תחומי המחקר של הפרסום 'המורה כמעצב, הרכז כתומך: תפקיד המורים ורכזי-התקשוב בהוראה בחירום מרחוק בזמן הסגר בעקבות מגפת הקורונה'. יחד הם יוצרים טביעת אצבע ייחודית.
מיון לפי
משקל
לפי סדר האלפבית
Keyphrases
Teacher Role
100%
ICT Coordinator
100%
ICT Roles
100%
Emergency Remote Teaching
100%
COVID-19 Pandemic Lockdown
100%
Israel
50%
Educational Theory
50%
Online Questionnaire
50%
Educational Practice
50%
Structured Interview
50%
Emotional Support
50%
School Teachers
50%
Education System
50%
Communication Channels
50%
School Staff
50%
Learning Materials
50%
Blended Environment
50%
COVID-19 Pandemic
50%
Organizational Support
50%
Blended Media
50%
Pedagogical Support
50%
Mixed-methods Study
50%
Closed School
50%
Social Sciences
COVID 19 Epidemic
100%
Emergency Remote Teaching
100%
Lockdown
100%
Information Technology
100%
Israel
50%
Education Theory
50%
Personnel
50%
Emotional Support
50%
Communication Channel
50%
Organization and Methods
50%
Structured Interview
50%
Pedagogical Support
50%
Education System
50%
Psychology
Information Technology
100%
Emotional Support
50%
Organizational Support
50%
Mixed Methods
50%
Structured Interview
50%