דילוג לניווט ראשי
דילוג לחיפוש
דילוג לתוכן הראשי
האוניברסיטה הפתוחה בית
עזרה ושאלות נפוצות
English
עברית
العربية
בית
פרופילים
יחידות מחקר
פרסומים מחקריים
פרסים
פעילויות
חיפוש לפי מומחיות, שם או שיוך
Tacit knowledge in academia: Its effects on student learning and achievement
Anit Somech, Ronit Bogler
חינוך
פרסום מחקרי
:
פרסום בכתב עת
›
מאמר
›
ביקורת עמיתים
סקירה כללית
טביעת אצבע
טביעת אצבע
להלן מוצגים תחומי המחקר של הפרסום 'Tacit knowledge in academia: Its effects on student learning and achievement'. יחד הם יוצרים טביעת אצבע ייחודית.
מיון לפי
משקל
לפי סדר האלפבית
Social Sciences
Learning Process
100%
Student Learning
100%
Variance
100%
Implicit Knowledge
100%
Student Achievement
100%
Student Success
100%
Keyphrases
Student Learning
100%
Student Achievement
100%
Tacit Knowledge
100%
Academic Achievement
22%
Socioeconomic Status
22%
Implicit Knowledge
11%
Learning Process
11%
Higher Education Institutions
11%
Undergraduate Students
11%
Higher Learning Institutions
11%
Informal Knowledge
11%
Biographical Information
11%
Academic Grades
11%
Low Socioeconomic Status
11%
Knowledge Scale
11%