דילוג לניווט ראשי
דילוג לחיפוש
דילוג לתוכן הראשי
האוניברסיטה הפתוחה בית
עזרה ושאלות נפוצות
English
עברית
العربية
בית
פרופילים
יחידות מחקר
פרסומים מחקריים
פרסים
פעילויות
חיפוש לפי מומחיות, שם או שיוך
Social support networks, stress, sense of coherence and academic success of university students with learning disabilities
Tali Heiman
חינוך
פרסום מחקרי
:
פרסום בכתב עת
›
מאמר
›
ביקורת עמיתים
סקירה כללית
טביעת אצבע
טביעת אצבע
להלן מוצגים תחומי המחקר של הפרסום 'Social support networks, stress, sense of coherence and academic success of university students with learning disabilities'. יחד הם יוצרים טביעת אצבע ייחודית.
מיון לפי
משקל
לפי סדר האלפבית
Keyphrases
Academic Characteristics
16%
Academic Stress
16%
Academic Success
100%
Learning Disabilities
50%
Network Stress
100%
Perceived Social Support
16%
Sense of Coherence
100%
Social Sense
16%
Social Stress
16%
Social Support
16%
Social Support Networks
100%
Stress Level
16%
Student Perceptions
16%
Students with Disabilities
16%
Students with Learning Disabilities
100%
Study Skills
16%
Supporting Stress
16%
University Students
100%
Social Sciences
Academic Success
100%
Learning Disabilities
100%
Learning Method
11%
Perceived Social Support
11%
Sense of Coherence
100%
Social Support
100%
University Students
100%