דילוג לניווט ראשי
דילוג לחיפוש
דילוג לתוכן הראשי
האוניברסיטה הפתוחה בית
עזרה ושאלות נפוצות
English
עברית
العربية
בית
פרופילים
יחידות מחקר
פרסומים מחקריים
פרסים
פעילויות
חיפוש לפי מומחיות, שם או שיוך
Scaffolding game-based learning: Impact on learning achievements, perceived learning, and game experiences
Sarit Barzilai,
Ina Blau
חינוך
פרסום מחקרי
:
פרסום בכתב עת
›
מאמר
›
ביקורת עמיתים
סקירה כללית
טביעת אצבע
טביעת אצבע
להלן מוצגים תחומי המחקר של הפרסום 'Scaffolding game-based learning: Impact on learning achievements, perceived learning, and game experiences'. יחד הם יוצרים טביעת אצבע ייחודית.
מיון לפי
משקל
לפי סדר האלפבית
Keyphrases
Player Experience
100%
Learning Experience
100%
Learning Achievement
100%
Game-based Learning
100%
Problem Solving
100%
Perceived Learning
100%
Learning Impact
100%
Perceived Enjoyment
50%
Game Problem
25%
Disciplinary Knowledge
25%
School Setting
25%
Math Word Problems
25%
Engagement Levels
25%
Learner Understanding
25%
Learner Perceptions
25%
Formal Knowledge Representation
25%
Learning Flow
25%
Game Narrative
25%
Business Simulation Games
25%
Learning in School
25%
Mage
25%
Negative Impact
25%
Learning Enjoyment
25%
Psychology
Word Problem
100%
Business Simulation
100%
Narrative
100%