Professional associations in K-12 computer science

Chris Stephenson, Judith Gal-Ezer, Margot Philipps, Jan Vahrenhold

פרסום מחקרי: פרק בספר / בדוח / בכנספרסום בספר כנסביקורת עמיתים

תקציר

This panel will examine the challenges associated with establishing and maintaining computer science subject associations and ensuring their potential for improving all aspects of teaching and learning. The members of this panel have a wealth of experience, working both nationally and internationally to support pre-college computer science education.Each provides a unique perspective on the current state of computer science education, the organizations that have evolved ed to support it, and the challenges these organizations face in their efforts to support a discipline that is both misunderstood and undervalued.

שפה מקוריתאנגלית
כותר פרסום המארחITiCSE'10 - Proceedings of the 2010 ACM SIGCSE Annual Conference on Innovation and Technology in Computer Science Education
עמודים329-330
מספר עמודים2
מזהי עצם דיגיטלי (DOIs)
סטטוס פרסוםפורסם - 2010
אירוע15th Innovation and Technology in Computer Science Education Conference, ITiCSE 2010 - Bilkent, Ankara, טורקיה
משך הזמן: 26 יוני 201030 יוני 2010

סדרות פרסומים

שםITiCSE'10 - Proceedings of the 2010 ACM SIGCSE Annual Conference on Innovation and Technology in Computer Science Education

כנס

כנס15th Innovation and Technology in Computer Science Education Conference, ITiCSE 2010
מדינה/אזורטורקיה
עירBilkent, Ankara
תקופה26/06/1030/06/10

טביעת אצבע

להלן מוצגים תחומי המחקר של הפרסום 'Professional associations in K-12 computer science'. יחד הם יוצרים טביעת אצבע ייחודית.

פורמט ציטוט ביבליוגרפי