Plethora of Skills: Play-Learn-Practice-Invent-Share

Judith Gal-Ezer, Smadar Szekely, Rami Marelly

פרסום מחקרי: פרק בספר / בדוח / בכנספרסום בספר כנסביקורת עמיתים

תקציר

In today's world, students have to analyze and solve problems creatively, collaborate with teammates, communicate clearly, adapt rapidly to new technologies, and deal with a flood of information. This forces education systems to adopt new teaching methods and tools. Many are already adopting the required changes, but there is still a long way to go. In 2017, researchers at the Weizmann Institute of Science, together with the Center for Educational Technologies (CET), joined forces to address this challenge and created Plethora, an online game-like environment, which helps improve complex problem-solving through algorithmic thinking skills. The authors are part of this endeavor and its implementation.

שפה מקוריתאנגלית
כותר פרסום המארחITiCSE 2020 - Proceedings of the 2020 ACM Conference on Innovation and Technology in Computer Science Education
מוציא לאורAssociation for Computing Machinery
עמודים541-542
מספר עמודים2
מסת"ב (אלקטרוני)9781450368742
מזהי עצם דיגיטלי (DOIs)
סטטוס פרסוםפורסם - 15 יוני 2020
אירוע25th ACM Conference on Innovation and Technology in Computer Science Education, ITiCSE 2020 - Trondheim, נורווגיה
משך הזמן: 15 יוני 202019 יוני 2020

סדרות פרסומים

שםAnnual Conference on Innovation and Technology in Computer Science Education, ITiCSE
ISSN (מודפס)1942-647X

כנס

כנס25th ACM Conference on Innovation and Technology in Computer Science Education, ITiCSE 2020
מדינה/אזורנורווגיה
עירTrondheim
תקופה15/06/2019/06/20

הערה ביבליוגרפית

Publisher Copyright:
© 2020 ACM.

טביעת אצבע

להלן מוצגים תחומי המחקר של הפרסום 'Plethora of Skills: Play-Learn-Practice-Invent-Share'. יחד הם יוצרים טביעת אצבע ייחודית.

פורמט ציטוט ביבליוגרפי