Perception of Innovation: How to Attract Non-Early Adopters to Adopt Earlier

Sarit Moldovan, Ruth Zwick, Liat Hadar

פרסום מחקרי: תוצר מחקר מכנסהרצאה

תקציר

Early adopters are the first to adopt innovations and are considered crucial to product success. Yet, non-early adopters make the majority of the market. We present evidence that reducing the perceived innovativeness of the product, by presenting consumers with a much more innovative product, may encourage non-early adopters to adopt the innovation while maintaining early adopters' adoption intentions.
שפה מקוריתאנגלית אמריקאית
סטטוס פרסוםפורסם - 2021
אירועכנס צ'ייס השישה-עשר לחקר חדשנות וטכנולוגיות למידה2021: Online - האוניבריסטה הפתוחה, רעננה, ישראל
משך הזמן: 16 פבר׳ 2021 → …
https://www.openu.ac.il/innovation/chais2021/pages/Conference_program.aspx

כנס

כנסכנס צ'ייס השישה-עשר לחקר חדשנות וטכנולוגיות למידה2021
מדינה/אזורישראל
עיררעננה
תקופה16/02/21 → …
כתובת אינטרנט

טביעת אצבע

להלן מוצגים תחומי המחקר של הפרסום 'Perception of Innovation: How to Attract Non-Early Adopters to Adopt Earlier'. יחד הם יוצרים טביעת אצבע ייחודית.

פורמט ציטוט ביבליוגרפי