דילוג לניווט ראשי
דילוג לחיפוש
דילוג לתוכן הראשי
האוניברסיטה הפתוחה בית
עזרה ושאלות נפוצות
English
עברית
العربية
בית
פרופילים
יחידות מחקר
פרסומים מחקריים
פרסים
פעילויות
חיפוש לפי מומחיות, שם או שיוך
Online teaching effectiveness: A tale of two instructors
Paul Gorsky,
Ina Blau
חינוך
פרסום מחקרי
:
פרסום בכתב עת
›
מאמר
›
ביקורת עמיתים
סקירה כללית
טביעת אצבע
טביעת אצבע
להלן מוצגים תחומי המחקר של הפרסום 'Online teaching effectiveness: A tale of two instructors'. יחד הם יוצרים טביעת אצבע ייחודית.
מיון לפי
משקל
לפי סדר האלפבית
Keyphrases
Israel
100%
Open University
100%
Active Participation
100%
Social Cognitive
100%
Teaching Presence
100%
Course Forum
100%
Cognitive Presence
100%
Social Presence
100%
Response Time
100%
Online Learning Satisfaction
100%
Passive Participation
100%
Student Evaluation
100%
Graduate Level
100%
Bad Practices
100%
Exceptional Events
100%
Arts and Humanities
Israel
100%
Cognitive
100%
Completion
100%
Online
100%
Dialogic
100%
Best Practice
100%
Teaching effectiveness
100%
Social Sciences
Israel
100%
Open Universities
100%
Best Practice
100%
Reaction Time
100%
Online Teaching
100%
Psychology
Reaction Time
100%