Online teaching effectiveness: A tale of two instructors

Paul Gorsky, Ina Blau

פרסום מחקרי: פרסום בכתב עתמאמרביקורת עמיתים

תקציר

Upon completion of a graduate level course at the Open University of Israel, one instructor received very high student ratings while the other received very low ratings. We utilized this exceptional situation to perform ad hoc analyses of their course forums. The objective of this study was to map the dialogic behavior that occurred and to create suggestions for best practice and for worst practice in terms of active and passive participation, instructor response time, and the extent of teaching presence, social presence, and cognitive presence.

שפה מקוריתאנגלית
עמודים (מ-עד)1-27
מספר עמודים27
כתב עתInternational Review of Research in Open and Distance Learning
כרך10
מספר גיליון3
מזהי עצם דיגיטלי (DOIs)
סטטוס פרסוםפורסם - 2009

טביעת אצבע

להלן מוצגים תחומי המחקר של הפרסום 'Online teaching effectiveness: A tale of two instructors'. יחד הם יוצרים טביעת אצבע ייחודית.

פורמט ציטוט ביבליוגרפי