דילוג לניווט ראשי
דילוג לחיפוש
דילוג לתוכן הראשי
האוניברסיטה הפתוחה בית
עזרה ושאלות נפוצות
English
עברית
العربية
בית
פרופילים
יחידות מחקר
פרסומים מחקריים
פרסים
פעילויות
חיפוש לפי מומחיות, שם או שיוך
Navigating the online learning journey by self-regulation: Teachers as learners
Yael Feldman-Maggor,
Inbal Tuvi-Arad
, Ron Blonder
כימיה
פרסום מחקרי
:
פרסום בכתב עת
›
מאמר
›
ביקורת עמיתים
סקירה כללית
טביעת אצבע
טביעת אצבע
להלן מוצגים תחומי המחקר של הפרסום 'Navigating the online learning journey by self-regulation: Teachers as learners'. יחד הם יוצרים טביעת אצבע ייחודית.
מיון לפי
משקל
לפי סדר האלפבית
Keyphrases
Self-regulation
100%
Online Learning
100%
Learning Path
100%
Self-regulated Learning
100%
Teacher-learner
100%
Teacher Self
60%
Learning Process
40%
Teacher Learning
40%
Professional Development Course
40%
Online Professional Development
40%
Online Environment
20%
Self-regulated Learning Skills
20%
Vignettes
20%
Design Futures
20%
Skipping
20%
Mixed Methodology
20%
Learning Patterns
20%
Binge
20%
Log Analysis
20%
Online Learning Pattern
20%
Nanotechnology
20%
One-size-fits-all
20%
Concentrated Learning
20%
Task Strategy
20%
On-track
20%
Learning Experience Design
20%
Help Design
20%
Time Management Strategies
20%
Self-regulated Learning Ability
20%
Approaches to Learning
20%
Social Sciences
Self-Regulation
100%
Electronic Learning
100%
Self-Regulated Learning
100%
Teacher Learning
28%
Professional Development
28%
Learning Process
28%
Time Management
14%
Learning Experiences
14%
Computer Science
Regulated Learning
100%
Electronic Learning
100%
Learning Process
28%
Learning Experiences
14%
Learning Skill
14%
Time Management
14%
Online Environment
14%
Learning Ability
14%
Log File Analysis
14%
Psychology
Self-Regulation
100%
Online Learning
100%
Qualitative Method
33%
Mixed Methods
33%