דילוג לניווט ראשי
דילוג לחיפוש
דילוג לתוכן הראשי
האוניברסיטה הפתוחה בית
עזרה ושאלות נפוצות
English
עברית
العربية
בית
פרופילים
יחידות מחקר
פרסומים מחקריים
פרסים
פעילויות
חיפוש לפי מומחיות, שם או שיוך
Measuring digital literacies: Junior high-school students’ perceived competencies versus actual performance
Erez Porat,
Ina Blau
, Azy Barak
חינוך
פרסום מחקרי
:
פרסום בכתב עת
›
מאמר
›
ביקורת עמיתים
סקירה כללית
טביעת אצבע
טביעת אצבע
להלן מוצגים תחומי המחקר של הפרסום 'Measuring digital literacies: Junior high-school students’ perceived competencies versus actual performance'. יחד הם יוצרים טביעת אצבע ייחודית.
מיון לפי
משקל
לפי סדר האלפבית
Keyphrases
Actual Performance
100%
Digital Literacy
100%
Junior High School Students
100%
Perceived Competency
100%
Competencies
40%
Digital Competence
40%
Social-emotional Competence
40%
Performance Level
20%
Self-perception
20%
Strong Correlation
20%
Decision Maker
20%
Literacy
20%
Digital Environment
20%
Medium Size
20%
Social Networks
20%
Literacy Skills
20%
Training Program
20%
Educational Decisions
20%
Contemporary Society
20%
Perceived Skills
20%
Digital Natives
20%
Digital Challenges
20%
Performance Test
20%
Psychology
Digital Literacies
100%
High School Student
100%
Self-Perception
20%
Digital Environment
20%
Digital Native
20%
Perceived Skill
20%