דילוג לניווט ראשי
דילוג לחיפוש
דילוג לתוכן הראשי
האוניברסיטה הפתוחה בית
עזרה ושאלות נפוצות
English
עברית
العربية
בית
פרופילים
יחידות מחקר
פרסומים מחקריים
פרסים
פעילויות
חיפוש לפי מומחיות, שם או שיוך
Is There a Value Paradox of E-learning in MBA Programs?
Nitza Geri
, David Gefen
ניהול
פרסום מחקרי
:
פרסום בכתב עת
›
מאמר
›
ביקורת עמיתים
סקירה כללית
טביעת אצבע
טביעת אצבע
להלן מוצגים תחומי המחקר של הפרסום 'Is There a Value Paradox of E-learning in MBA Programs?'. יחד הם יוצרים טביעת אצבע ייחודית.
מיון לפי
משקל
לפי סדר האלפבית
Keyphrases
Active Participation
50%
Attention Economy
50%
Bounded Rationality
50%
Distance Learning
50%
E-learning Tools
50%
Educators
50%
Electronic Learning
100%
Israel
50%
MBA Programs
100%
Open University
50%
Paradox of Value
100%
Simple Rules
50%
Student Retention
50%
Website Quality
50%
Willingness to Recommend
50%
Computer Science
Academic Institution
66%
Collected Data
33%
Distance Learning
33%
Electronic Learning
100%
Practical Implication
33%
Social Sciences
Bounded Rationality
33%
Distance Learning
33%
Electronic Learning
100%
Israel
33%
Open Universities
33%
Student Retention
33%
Economics, Econometrics and Finance
e-Learning
100%
Graduate Business Education
100%
Psychology
Bounded Rationality
100%