דילוג לניווט ראשי
דילוג לחיפוש
דילוג לתוכן הראשי
האוניברסיטה הפתוחה בית
עזרה ושאלות נפוצות
English
עברית
العربية
בית
פרופילים
יחידות מחקר
פרסומים מחקריים
פרסים
פעילויות
חיפוש לפי מומחיות, שם או שיוך
Is There a Value Paradox of E-learning in MBA Programs?
Nitza Geri
, David Gefen
ניהול
פרסום מחקרי
:
פרסום בכתב עת
›
מאמר
›
ביקורת עמיתים
סקירה כללית
טביעת אצבע
טביעת אצבע
להלן מוצגים תחומי המחקר של הפרסום 'Is There a Value Paradox of E-learning in MBA Programs?'. יחד הם יוצרים טביעת אצבע ייחודית.
מיון לפי
משקל
לפי סדר האלפבית
Keyphrases
Electronic Learning
100%
MBA Programs
100%
Paradox of Value
100%
Israel
50%
Simple Rules
50%
Open University
50%
Active Participation
50%
Educators
50%
Distance Learning
50%
Attention Economy
50%
Willingness to Recommend
50%
Bounded Rationality
50%
Website Quality
50%
E-learning Tools
50%
Student Retention
50%
Social Sciences
e-Learning
100%
Electronic Learning
100%
Israel
50%
Open Universities
50%
Distance Learning
50%
Bounded Rationality
50%
Student Retention
50%
Computer Science
e-learning
100%
Academic Institution
66%
Collected Data
33%
Practical Implication
33%
Distance Learning
33%
Economics, Econometrics and Finance
e-Learning
100%
Graduate Business Education
100%
Psychology
Bounded Rationality
100%