דילוג לניווט ראשי
דילוג לחיפוש
דילוג לתוכן הראשי
האוניברסיטה הפתוחה בית
עזרה ושאלות נפוצות
English
עברית
العربية
בית
פרופילים
יחידות מחקר
פרסומים מחקריים
פרסים
פעילויות
חיפוש לפי מומחיות, שם או שיוך
Instructional dialogue: Distance education students' dialogic behaviour
Avner Caspi
, Paul Gorsky
פסיכולוגיה
פרסום מחקרי
:
פרסום בכתב עת
›
מאמר
›
ביקורת עמיתים
סקירה כללית
טביעת אצבע
טביעת אצבע
להלן מוצגים תחומי המחקר של הפרסום 'Instructional dialogue: Distance education students' dialogic behaviour'. יחד הם יוצרים טביעת אצבע ייחודית.
מיון לפי
משקל
לפי סדר האלפבית
Keyphrases
Distance Education
100%
Distance Education Students
100%
Conceptual Difficulties
100%
Instructional Dialogue
100%
Israel
50%
Open University
50%
Social Sciences
50%
Undergraduate Courses
50%
Distance Campus
50%
Campus-based
50%
Natural Sciences
50%
Text Tutorial
50%
Interpersonal Dialogue
50%
Exact Sciences
50%
Intrapersonal
50%
Learning Facilitation
50%
Instructional Resources
50%
Dialogue Form
50%
Instructional System
50%
Instructional Text
50%
Self-instruction
50%
Arts and Humanities
Dialogic
100%
Student Education
100%
Interpersonal
100%
Conceptual
66%
theorists
33%
Israel
33%
Assignment
33%
Tutorial
33%
Natural Science
33%
Campus
33%
Social Sciences
33%
Under-graduate
33%
Social Sciences
Distance Education
100%
Student Education
100%
Israel
33%
Open Universities
33%
Self Instruction
33%
Social Sciences
33%
Natural Science
33%
Psychology
Self-Instruction
100%