דילוג לניווט ראשי
דילוג לחיפוש
דילוג לתוכן הראשי
האוניברסיטה הפתוחה בית
עזרה ושאלות נפוצות
English
עברית
العربية
בית
פרופילים
יחידות מחקר
פרסומים מחקריים
פרסים
פעילויות
חיפוש לפי מומחיות, שם או שיוך
Inclusion and Social Integration of Students with Educational Challenges: Perspectives of In-Service and Pre-Service Teachers and College Students
Sophie Shauli,
Tali Heiman
,
Dorit Olenik Shemesh
חינוך
פרסום מחקרי
:
פרסום בכתב עת
›
מאמר
›
ביקורת עמיתים
סקירה כללית
טביעת אצבע
טביעת אצבע
להלן מוצגים תחומי המחקר של הפרסום 'Inclusion and Social Integration of Students with Educational Challenges: Perspectives of In-Service and Pre-Service Teachers and College Students'. יחד הם יוצרים טביעת אצבע ייחודית.
מיון לפי
משקל
לפי סדר האלפבית
Keyphrases
College Students
100%
Educational Challenges
100%
Social Integration
100%
Pre-service Teacher Students
100%
In-service Teachers
80%
Attitudes towards Inclusion
80%
Pre-service Teachers
80%
Self-efficacy
40%
Positive Attitude
40%
Training Program
40%
Stigmatizing Attitudes
40%
Online Questionnaire
20%
Self-efficacy Beliefs
20%
Teacher Self-efficacy
20%
Mainstream Teachers
20%
Negative Attitudes
20%
Increasing Trends
20%
Stigmatization
20%
Attitudes towards Inclusive Education
20%
Initial Attitude
20%
Education Major
20%
Religion Education
20%
Heterogeneous Types
20%
Social Sciences
University Students
100%
Social Integration
100%
Pre-Service Teacher
100%
In-service Teachers
66%
Self-Efficacy
50%
Teacher Self Efficacy
16%
Mythology
16%
Inclusive Education
16%
Stigmatization
16%