דילוג לניווט ראשי
דילוג לחיפוש
דילוג לתוכן הראשי
האוניברסיטה הפתוחה בית
עזרה ושאלות נפוצות
English
עברית
العربية
בית
פרופילים
יחידות מחקר
פרסומים מחקריים
פרסים
פעילויות
חיפוש לפי מומחיות, שם או שיוך
Improvisational teaching as mode of knowing
Naphtaly Shem-Tov
תאטרון
פרסום מחקרי
:
פרסום בכתב עת
›
סקירה
›
ביקורת עמיתים
סקירה כללית
טביעת אצבע
טביעת אצבע
להלן מוצגים תחומי המחקר של הפרסום 'Improvisational teaching as mode of knowing'. יחד הם יוצרים טביעת אצבע ייחודית.
מיון לפי
משקל
לפי סדר האלפבית
Keyphrases
Adaptation Options
50%
Adaptation to Environment
50%
Design Decisions
50%
Educational Event
100%
Event Methodology
50%
Interdependence
50%
Jokes
50%
Main Principle
50%
Problematic Situation
50%
Stillness
50%
Student Behavior
50%
Student Teachers
50%
Theatrical
100%
Theatrical Event
50%
Third Teacher
100%
Arts and Humanities
Action
100%
Enjoyment
50%
Esthetics
50%
Interdependence
50%
Jokes
50%
stillness
50%
Technique
50%
Tension
100%
Theatrical event
50%
Social Sciences
Educational Event
100%
Interdependence
50%
Student Behavior
50%
Psychology
Directing
100%
Student Behavior
100%