דילוג לניווט ראשי
דילוג לחיפוש
דילוג לתוכן הראשי
האוניברסיטה הפתוחה בית
עזרה ושאלות נפוצות
English
עברית
العربية
בית
פרופילים
יחידות מחקר
פרסומים מחקריים
פרסים
פעילויות
חיפוש לפי מומחיות, שם או שיוך
Do media richness and visual anonymity influence learning? A comparative study using Skype™.
Ina Blau
,
Avner Caspi
חינוך
פסיכולוגיה
פרסום מחקרי
:
פרק בספר / בדוח / בכנס
›
פרסום בספר כנס
›
ביקורת עמיתים
סקירה כללית
טביעת אצבע
טביעת אצבע
להלן מוצגים תחומי המחקר של הפרסום 'Do media richness and visual anonymity influence learning? A comparative study using Skype™.'. יחד הם יוצרים טביעת אצבע ייחודית.
מיון לפי
משקל
לפי סדר האלפבית
Keyphrases
Audio Conferencing
100%
Media Richness
100%
Skype
100%
Visual Anonymity
100%
Influence Learning
100%
Perceived Learning
75%
Media Naturalness
75%
Face-to-face Learning
50%
Experiential Aspect
50%
No Significant Difference
25%
Student Learning
25%
Learning Enjoyment
25%
Student Perceptions
25%
Distance Learning
25%
Student Achievement
25%
Risk-taking
25%
Face-to-face Communication
25%
Learning Effectiveness
25%
Media Richness Theory
25%
Student Attention
25%
Learning Satisfaction
25%
Willingness to Take Risks
25%
Learning Commitment
25%
Efficacy Perception
25%
Psychology
Risk-Taking
100%
Face-To-Face Communication
100%
Skype
100%
Academic Achievement
100%
Risk Behavior
100%
Computer Science
Anonymity
100%
Distance Learning
25%
Face to face communication
25%
Risk Taking
25%