דילוג לניווט ראשי
דילוג לחיפוש
דילוג לתוכן הראשי
האוניברסיטה הפתוחה בית
עזרה ושאלות נפוצות
English
עברית
العربية
בית
פרופילים
יחידות מחקר
פרסומים מחקריים
פרסים
פעילויות
חיפוש לפי מומחיות, שם או שיוך
Depressive mood in students with mild intellectual disability: Students' reports and teachers' evaluations
T. Heiman
חינוך
פרסום מחקרי
:
פרסום בכתב עת
›
מאמר
›
ביקורת עמיתים
סקירה כללית
טביעת אצבע
טביעת אצבע
להלן מוצגים תחומי המחקר של הפרסום 'Depressive mood in students with mild intellectual disability: Students' reports and teachers' evaluations'. יחד הם יוצרים טביעת אצבע ייחודית.
מיון לפי
משקל
לפי סדר האלפבית
Keyphrases
Teacher Evaluation
100%
Student Teachers
100%
Depressed Mood
100%
Student Reports
100%
Students with Intellectual Disabilities
100%
Mainstream Schools
75%
Academic Competence
75%
Special Schools
75%
School Students
75%
Loneliness
50%
Social Adjustment
50%
Task-oriented
25%
Teacher Perceptions
25%
Depression Level
25%
Student Academic
25%
Social Skills
25%
Self-contained Classrooms
25%
Multivariate Analysis of Variance
25%
Behavioral Skills
25%
Social Educator
25%
Social Competencies
25%
Distractibility
25%
Skill Perception
25%
Psychology
Intellectual Disability
100%