דילוג לניווט ראשי
דילוג לחיפוש
דילוג לתוכן הראשי
האוניברסיטה הפתוחה בית
עזרה ושאלות נפוצות
English
עברית
العربية
בית
פרופילים
יחידות מחקר
פרסומים מחקריים
פרסים
פעילויות
חיפוש לפי מומחיות, שם או שיוך
Cyberbullying involvement among students with ADHD: relation to loneliness, self-efficacy and social support
Tali Heiman
,
Dorit Olenik-Shemesh
, Sigal Eden
חינוך
פרסום מחקרי
:
פרסום בכתב עת
›
מאמר
›
ביקורת עמיתים
סקירה כללית
טביעת אצבע
טביעת אצבע
להלן מוצגים תחומי המחקר של הפרסום 'Cyberbullying involvement among students with ADHD: relation to loneliness, self-efficacy and social support'. יחד הם יוצרים טביעת אצבע ייחודית.
מיון לפי
משקל
לפי סדר האלפבית
Keyphrases
Adolescent Students
8%
Attention Deficit Hyperactivity Disorder
100%
Bullying Behavior
8%
Cyber
8%
Cyberbullying
100%
Cybervictim
16%
Electronic Media
8%
Emotional Loneliness
8%
Group Attention
8%
High Risk
8%
Loneliness
100%
No Significant Difference
8%
Self-efficacy
100%
Self-efficacy Beliefs
8%
Self-report Measures
8%
Sense of Loneliness
8%
Social Loneliness
8%
Social Self-efficacy
8%
Social Support
100%
Social-emotional
8%
Student Groups
8%
Students with Disabilities
8%
Surfing
8%
Taking Part
8%
World Wide Web
8%
Psychology
Adolescence
25%
Attention Deficit Hyperactivity Disorder
100%
Cyberbullying
100%
Loneliness
100%
Self-Efficacy
100%
Self-Report Questionnaire
8%
Social Support
100%