Corrigendum to “The interpersonal effects of emotion intensity in customer service: Perceived appropriateness and authenticity of attendants' emotional displays shape customer trust and satisfaction” (Organizational Behavior and Human Decision Processes (2018) 144 (97–111), (S0749597815301217), (10.1016/j.obhdp.2017.10.002))

Arik Cheshin, Adi Amit, Gerben A. van Kleef

פרסום מחקרי: פרסום בכתב עתתגובה / דיון

תקציר

The authors identified ‘an error in the means plotted above the bars for “Appropriateness” in Fig. 3. The mistake has now been corrected. The correction does not affect the outcomes of the statistical analyses or the conclusions of the study in any way.’ [Figure presented] The authors would like to apologise for any confusion caused.

שפה מקוריתאנגלית
עמודים (מ-עד)190
מספר עמודים1
כתב עתOrganizational Behavior and Human Decision Processes
כרך156
מזהי עצם דיגיטלי (DOIs)
סטטוס פרסוםפורסם - ינו׳ 2020

הערה ביבליוגרפית

Publisher Copyright:
© 2017 Elsevier Inc.

טביעת אצבע

להלן מוצגים תחומי המחקר של הפרסום 'Corrigendum to “The interpersonal effects of emotion intensity in customer service: Perceived appropriateness and authenticity of attendants' emotional displays shape customer trust and satisfaction” (Organizational Behavior and Human Decision Processes (2018) 144 (97–111), (S0749597815301217), (10.1016/j.obhdp.2017.10.002))'. יחד הם יוצרים טביעת אצבע ייחודית.

פורמט ציטוט ביבליוגרפי