דילוג לניווט ראשי
דילוג לחיפוש
דילוג לתוכן הראשי
האוניברסיטה הפתוחה בית
עזרה ושאלות נפוצות
English
עברית
العربية
בית
פרופילים
יחידות מחקר
פרסומים מחקריים
פרסים
פעילויות
חיפוש לפי מומחיות, שם או שיוך
Computerized progressive attentional training (CPAT) program: Effective direct intervention for children with ADHD
Lilach Shalev, Yehoshua Tsal, Carmel Mevorach
פסיכולוגיה
פרסום מחקרי
:
פרסום בכתב עת
›
מאמר
›
ביקורת עמיתים
סקירה כללית
טביעת אצבע
טביעת אצבע
להלן מוצגים תחומי המחקר של הפרסום 'Computerized progressive attentional training (CPAT) program: Effective direct intervention for children with ADHD'. יחד הם יוצרים טביעת אצבע ייחודית.
מיון לפי
משקל
לפי סדר האלפבית
Keyphrases
Training Program
100%
Attention Training
100%
Direct Intervention
100%
Childhood ADHD
100%
Attentional Orienting
50%
Older children
25%
Age-matched
25%
Tight
25%
Selective Attention
25%
Intervention Program
25%
Reading Comprehension
25%
Training Session
25%
Difficulty Level
25%
Frequency Format
25%
Sustained Attention
25%
Executive Attention
25%
Computer Games
25%
Training Tasks
25%
Attentional Function
25%
Reading Passage
25%
Structured Tasks
25%
Inattentiveness
25%
Parent Report
25%
Psychology
Attention Deficit Hyperactivity Disorder
100%
Selective Attention
25%
Intervention Program
25%
Sustained Attention
25%
Computer Game
25%