Computer science teacher preparation is critical

Judith Gal-Ezer, Chris Stephenson

פרסום מחקרי: פרסום בבמה מקצועיתמאמר

תקציר

In this paper, we report on the research and recommendations of the CSTA (Computer Science Teachers Association) Teacher Certification Task Force, addressing the crisis in computer science teacher preparation and certification. This paper will address the importance of computer science as a scientific discipline, and provide a brief discussion of the relevant research and current existing certifi cation models Primarily, however, this paper focuses on the Task Force's recommended models for teacher preparation and certification in computer science.

שפה מקוריתאנגלית
עמודים61-66
מספר עמודים6
כרך1
מס'1
פרסום על ידי מומחהACM Inroads
מזהי עצם דיגיטלי (DOIs)
סטטוס פרסוםפורסם - מרץ 2010

טביעת אצבע

להלן מוצגים תחומי המחקר של הפרסום 'Computer science teacher preparation is critical'. יחד הם יוצרים טביעת אצבע ייחודית.

פורמט ציטוט ביבליוגרפי