דילוג לניווט ראשי
דילוג לחיפוש
דילוג לתוכן הראשי
האוניברסיטה הפתוחה בית
עזרה ושאלות נפוצות
English
עברית
العربية
בית
פרופילים
יחידות מחקר
פרסומים מחקריים
פרסים
פעילויות
חיפוש לפי מומחיות, שם או שיוך
Can Designing Self-Representations through Creative Computing Promote an Incremental View of Intelligence and Enhance Creativity among At-Risk Youth?
Ina Blau
, Nurit Benolol
חינוך
פרסום מחקרי
:
פרסום בכתב עת
›
מאמר
›
ביקורת עמיתים
סקירה כללית
טביעת אצבע
טביעת אצבע
להלן מוצגים תחומי המחקר של הפרסום 'Can Designing Self-Representations through Creative Computing Promote an Incremental View of Intelligence and Enhance Creativity among At-Risk Youth?'. יחד הם יוצרים טביעת אצבע ייחודית.
מיון לפי
משקל
לפי סדר האלפבית
Keyphrases
High-risk Youth
100%
Creative Computing
100%
Self-representation
100%
Implicit Theories of Intelligence
71%
Intelligence Approaches
71%
Israeli
14%
Brain Plasticity
14%
High School Students
14%
Negative View
14%
Control Condition
14%
Well-being
14%
Learning Improvement
14%
Computational Thinking
14%
Brain Function
14%
Dweck
14%
Disadvantaged children
14%
Short Intervention
14%
Fostering Creativity
14%
Basic Training
14%
Educational Trends
14%
Disadvantaged Youth
14%
Scratch Programming
14%
Human Intelligence
14%
Digital Self
14%
Screencast
14%
Psychology
Brain Plasticity
100%
High School Student
100%
Human Intelligence
100%