דילוג לניווט ראשי
דילוג לחיפוש
דילוג לתוכן הראשי
האוניברסיטה הפתוחה בית
עזרה ושאלות נפוצות
English
עברית
العربية
בית
פרופילים
יחידות מחקר
פרסומים מחקריים
פרסים
פעילויות
חיפוש לפי מומחיות, שם או שיוך
Assessing learning styles among students with and without learning disabilities at a distance-learning university
Tali Heiman
חינוך
פרסום מחקרי
:
פרסום בכתב עת
›
סקירה
›
ביקורת עמיתים
סקירה כללית
טביעת אצבע
טביעת אצבע
להלן מוצגים תחומי המחקר של הפרסום 'Assessing learning styles among students with and without learning disabilities at a distance-learning university'. יחד הם יוצרים טביעת אצבע ייחודית.
מיון לפי
משקל
לפי סדר האלפבית
Keyphrases
At a Distance
100%
Learning Process
100%
Learning Styles
100%
Learning Disabilities
100%
Distance Learning Universities
100%
Assessing Learning
100%
Students with Learning Disabilities
66%
Self-report Measures
33%
Self-regulation Strategies
33%
High Need
33%
Plan Evaluation
33%
Orientation Planning
33%
Learning Results
33%
Monitoring & Evaluation
33%
Self-orientation
33%
Continuous Evaluation
33%
Learning Disability Student
33%
Social Sciences
Distance Learning
100%
Learning Disabilities
100%
Learning Style
100%
Learning Process
50%
Legislation
16%
Self-Regulation
16%
Self-Report
16%
Psychology
Learning Disability
100%
Learning Style
100%
Self-Report Questionnaire
16%
Self-Regulation
16%