תקציר
במערכות ללמידה פורמאלית הולך וגובר שילוב של סביבות לתכנות חזותי, המאפשרות למידה בהתאם לגישה קונסטרוקציוניסטית. בשנים האחרונות בישראל מתרחב השימוש בסביבת סקראץ' ככלי להטמעת תכנות חזותי בבתי הספר היסודיים ובחטיבת הביניים. לשילוב תכנות חזותי שתי מטרות עיקריות: 1. פיתוח חשיבה מחשובית ו-2 הוראת תכנות כתחום דעת. מחקר זה בחן את תפיסת המורים לקוד לגבי מטרות ההוראה ודרכי ההערכה בתחום חדש זה. כמו כן נבדקו הבדלים באיכות של תוצרי התלמידים בבתי ספר יסודיים ובחטיבת הביניים.
כותר מתורגם של התרומה | Age or Policy: What are the Implications of Students' Age, Teaching Goals, and Type of Assessment on the Quality of Visual Programming Artifacts in Elementary and Middle Schools? |
---|---|
שפה מקורית | עברית |
כותר פרסום המארח | האדם הלומד בעידן הדיגיטלי: |
כותר משנה של פרסום המארח | כנס צ'ייס החמישה-עשר למחקרי טכנולוגיות למידה |
מקום הפרסום | רעננה |
מוציא לאור | האוניברסיטה הפתוחה, מרכז המחקר לשילוב טכנולוגיות בהוראה ע"ש צ'ייס |
עמודים | 122-132 |
מספר עמודים | 11 |
כרך | 15 |
סטטוס פרסום | פורסם - 2020 |
IHP publications
- ihp
- מדידה והערכה בחינוך
- מחשבים -- לימוד והוראה
- תוכנות מחשבים