תקציר
המחקר בחן מרכיבי עיצוב פדגוגי המעודדים את השמעת 'קול הלומד' באקדמיה ואת התפקיד שממלאות טכנולוגיות מגוונות ביצירת מרחב זה. (מתוך המאמר)
שפה מקורית | עברית |
---|---|
כותר פרסום המארח | טכנולוגיות למידה בהשכלה הגבוהה בישראל |
עורכים | ענת כהן, מירי שינפלד, גלעד רביד, אלי שמואלי, רון בלונדר, חגית טל-מישר, אלונה פורקוש-ברוך, אפרת שושני-בכר |
מקום הפרסום | תל אביב |
מוציא לאור | מיט"ל - מרכז ידע לטכנולוגיות למידה, מרכז החישובים הבינאוניברסיטאי |
עמודים | 232-250 |
מספר עמודים | 19 |
מסת"ב (מודפס) | 9789659017805, 9789659017812, 9659017804, 9659017812 |
סטטוס פרסום | פורסם - 2022 |
הערה ביבליוגרפית
כרך 2 שער רביעי: שילוב טכנולוגיה בהוראת תחומי דעתIHP publications
- ihp
- הוראה ולמידה מתוקשבות
- הקשבה
- חוויה (פסיכולוגיה)
- למידה
- למידה בקבוצות
- למידה עצמית
- למידה פעילה
- מדידה והערכה בחינוך
- מוסדות להשכלה גבוהה
- סטודנטים
- סטודנטים ומרצים