"קול הלומד" (student voice) באקדמיה: כיצד עיצוב הוראה, למידה והערכה המשלבים טכנולוגיה מעודדים סטודנטים להשמיע את קולם?

תמר ענבל-שמיר, אינה בלאו

פרסום מחקרי: פרק בספר / בדוח / בכנספרק

תקציר

המחקר בחן מרכיבי עיצוב פדגוגי המעודדים את השמעת 'קול הלומד' באקדמיה ואת התפקיד שממלאות טכנולוגיות מגוונות ביצירת מרחב זה. (מתוך המאמר)
שפה מקוריתעברית
כותר פרסום המארחטכנולוגיות למידה בהשכלה הגבוהה בישראל
עורכיםענת כהן, מירי שינפלד, גלעד רביד, אלי שמואלי, רון בלונדר, חגית טל-מישר, אלונה פורקוש-ברוך, אפרת שושני-בכר
מקום הפרסוםתל אביב
מוציא לאורמיט"ל - מרכז ידע לטכנולוגיות למידה, מרכז החישובים הבינאוניברסיטאי
עמודים232-250
מספר עמודים19
מסת"ב (מודפס)9789659017805, 9789659017812, 9659017804, 9659017812
סטטוס פרסוםפורסם - 2022

הערה ביבליוגרפית

כרך 2 שער רביעי: שילוב טכנולוגיה בהוראת תחומי דעת

IHP publications

  • ihp
  • הוראה ולמידה מתוקשבות
  • הקשבה
  • חוויה (פסיכולוגיה)
  • למידה
  • למידה בקבוצות
  • למידה עצמית
  • למידה פעילה
  • מדידה והערכה בחינוך
  • מוסדות להשכלה גבוהה
  • סטודנטים
  • סטודנטים ומרצים

פורמט ציטוט ביבליוגרפי