פערים בתפיסת טכנולוגיות למידה כמכשול בהטמעה יעילה: המקרה של הטמעת לוחות חכמים במערכת החינוך

תמר שוורץ, אורית אבידב-אונגר, יורם עשת

פרסום מחקרי: פרק בספר / בדוח / בכנספרק

תקציר

המחקר המוצג במאמר בוחן את התהליך ההטמעה של הלוח האינטראקטיבי במסגרת הארגונית הבית-ספרית. במחקר נבדק מהם מאפייני ההטמעה של הלוח החכם בהתבסס על המודלים להטמעה יעילה של שנוי טכנולוגי במערכת חנוכית וכיצד משפיעים העמדות, הקונפליקטים וההתנגדויות בין בעלי העניין על אופי ההטמעה. (מתוך המאמר)
שפה מקוריתעברית
כותר פרסום המארחהכנס הארצי השנתי השנים עשר 2014 של מיט"ל (קובץ בעריכת יואב יאיר ואלי שמואלי)
מוציא לאורמכללת לוינסקי לחינוך
עמודים461-467
מספר עמודים7
סטטוס פרסוםפורסם - 2014

IHP publications

  • ihp
  • חדשנות
  • לוח חכם
  • מערכת החינוך
  • שינוי טכנולוגי

פורמט ציטוט ביבליוגרפי