סודות ההצלחה: הימנעות מהמלצות על קורס מקוון לשמירה על יתרון תחרותי: [מאמר קצר]

שרית מולדובן, יעל שטיינהרט

פרסום מחקרי: פרק בספר / בדוח / בכנספרק

תקציר

היצע קורסים מקוונים מקצועיים (כגון MOOC'S) גדל כל הזמן, עם אלפי קורסים ומיליוני לומדים. ההחלטה לקחת קורס תלויה רבות בהמלצות חברים על מנת לזהות קורס איכותי המתאים לצרכי הלומד. עם זאת, אנו מראים שלומדים נמנעים מלשוחח על קורסים עם עמיתיהם, גם כאשר הם מרוצים מהקורס. סדרת ניסויים מוכיחה כי כאשר לומדים נמצאים בסביבה תחרותית, כגון מקום עבודה או אוניברסיטה, הם תופסים את הקורסים כמספקים להם יתרון תחרותי, וימנעו מלהמליץ עליהם על מנת לשמר את היתרון הזה. (מתוך המאמר)
שפה מקוריתעברית
כותר פרסום המארחהאדם הלומד בעידן הדיגיטלי: כנס צ'ייס למחקרי טכנולוגיות למידה (קובץ בעריכת: אינה בלאו, אבנר כספי, יורם עשת-אלקלעי, ניצה גרי, יורם קלמן, שיר אתגר, תרצה לוטרמן)
מקום הפרסוםרעננה
מוציא לאורהאוניברסיטה הפתוחה, מרכז המחקר לשילוב טכנולוגיות בהוראה ע"ש צ'ייס
עמודים167-170
מספר עמודים156
סטטוס פרסוםפורסם - 2020
אירועהאדם הלומד בעידן הדיגיטלי: כנס צ'ייס החמישה-עשר לחקר חדשנות וטכנולוגיות למידה - האוניברסיטה הפתוחה, רעננה, ישראל
משך הזמן: 11 פבר׳ 2020 → …
https://www.openu.ac.il/innovation/chais2020/pages/default.aspx

כנס

כנסהאדם הלומד בעידן הדיגיטלי
מדינה/אזורישראל
עיררעננה
תקופה11/02/20 → …
כתובת אינטרנט

IHP publications

  • ihp
  • College students
  • Competition (Psychology)
  • Computer-assisted instruction
  • הוראה ולמידה מתוקשבות
  • סטודנטים
  • תחרות (פסיכולוגיה)

פורמט ציטוט ביבליוגרפי