תקציר
היצע קורסים מקוונים מקצועיים (כגון MOOC'S) גדל כל הזמן, עם אלפי קורסים ומיליוני לומדים. ההחלטה לקחת קורס תלויה רבות בהמלצות חברים על מנת לזהות קורס איכותי המתאים לצרכי הלומד. עם זאת, אנו מראים שלומדים נמנעים מלשוחח על קורסים עם עמיתיהם, גם כאשר הם מרוצים מהקורס. סדרת ניסויים מוכיחה כי כאשר לומדים נמצאים בסביבה תחרותית, כגון מקום עבודה או אוניברסיטה, הם תופסים את הקורסים כמספקים להם יתרון תחרותי, וימנעו מלהמליץ עליהם על מנת לשמר את היתרון הזה. (מתוך המאמר)
שפה מקורית | עברית |
---|---|
כותר פרסום המארח | האדם הלומד בעידן הדיגיטלי: כנס צ'ייס למחקרי טכנולוגיות למידה (קובץ בעריכת: אינה בלאו, אבנר כספי, יורם עשת-אלקלעי, ניצה גרי, יורם קלמן, שיר אתגר, תרצה לוטרמן) |
מקום הפרסום | רעננה |
מוציא לאור | האוניברסיטה הפתוחה, מרכז המחקר לשילוב טכנולוגיות בהוראה ע"ש צ'ייס |
עמודים | 167-170 |
מספר עמודים | 156 |
סטטוס פרסום | פורסם - 2020 |
אירוע | האדם הלומד בעידן הדיגיטלי: כנס צ'ייס החמישה-עשר לחקר חדשנות וטכנולוגיות למידה - האוניברסיטה הפתוחה, רעננה, ישראל משך הזמן: 11 פבר׳ 2020 → … https://www.openu.ac.il/innovation/chais2020/pages/default.aspx |
כנס
כנס | האדם הלומד בעידן הדיגיטלי |
---|---|
מדינה/אזור | ישראל |
עיר | רעננה |
תקופה | 11/02/20 → … |
כתובת אינטרנט |
IHP publications
- ihp
- College students
- Competition (Psychology)
- Computer-assisted instruction
- הוראה ולמידה מתוקשבות
- סטודנטים
- תחרות (פסיכולוגיה)