תקציר
המאמר מציע סקירה היסטורית על סוגיית הנגישות מהיבט בין-לאומי, תוך התמקדות בארבע שאלות מרכזיות: מי זכאי להשכלה גבוהה? מהי "השכלה גבוהה" ואילו מטרות היא משרתת? מהם התוצרים של ההשכלה הגבוהה? ומהם גבולות ההשכלה הגבוהה? בסוף הסקירה נידונים כיווני התפתחות אפשריים ורצויים של מדיניות הנגישות להשכלה גבוהה בישראל בעשור הקרוב. (מתוך המאמר)
שפה מקורית | עברית |
---|---|
כותר פרסום המארח | נגישות להשכלה גבוהה: היבטים חברתיים ותהליכי מיון (קובץ בעריכת שרה גורי-רוזנבליט) |
מקום הפרסום | ירושלים |
מוציא לאור | מכון ון ליר |
עמודים | 11-25 |
מספר עמודים | 15 |
סטטוס פרסום | פורסם - 2000 |
הערה ביבליוגרפית
חלק א': נגישות להשכלה גבוהה - היבטים חברתייםIHP publications
- ihp
- חינוך גבוה
- מוסדות להשכלה גבוהה
- סטודנטים
- תארים אקדמיים