תקציר
המחברים רואים בגורמי הקשר דמוגרפיים, כלכליים, חברתיים, תרבותיים ופוליטיים הפועלים בסביבת בית הספר, גורמים המשפיעים על היכולת ליישום מוצלח של רפורמות חינוכיות.
שפה מקורית | עברית |
---|---|
כותר פרסום המארח | חינוך כמערכת מורכבת |
עורכים | ח'אלד עראר, גילה קורץ, חנה בר ישי |
מקום הפרסום | חיפה |
מוציא לאור | פרדס |
עמודים | 355-379 |
מספר עמודים | 25 |
מסת"ב (מודפס) | 9781618387523 |
סטטוס פרסום | פורסם - 2021 |
הערה ביבליוגרפית
שער שלישי: מדיניות חינוך - מי קובע מה בחינוךIHP publications
- ihp
- בתי ספר
- חינוך ומדינה
- מדיניות חינוכית (של משרד החינוך)
- מערכת החינוך
- שינוי חינוכי