תקציר
מחקר זה בוחן שני גורמים המשפיעים על כוונות ללמוד קורס מקוון בקרב סטודנטים במוסדות להשכלה גבוהה בישראל: גורמים אישיותיים ורמת התנגדות לאימוץ טכנולוגיות למידה. בנוסף, ייבחנו גורמים חיצוניים - תחום הלימוד וסוג הקורס (קורס חובה או קורס בחירה), זאת כגורמים ממתנים את הקשר בין גורמים אישיותיים לבין רמת ההתנגדות לאימוץ טכנולוגיות למידה. (מתוך המאמר)
כותר מתורגם של התרומה | What is the Role of Student Personality Traits in Resistance to Learning Technologies? |
---|---|
שפה מקורית | עברית |
כותר פרסום המארח | האדם הלומד בעידן הדיגיטלי: כנס צ'ייס למחקרי טכנולוגיות למידה (קובץ בעריכת: אינה בלאו, אבנר כספי, יורם עשת-אלקלעי, ניצה גרי, יורם קלמן, שיר אתגר, תרצה לוטרמן) |
מקום הפרסום | רעננה |
מוציא לאור | האוניברסיטה הפתוחה, מרכז המחקר לשילוב טכנולוגיות בהוראה ע"ש צ'ייס |
עמודים | 187-188 |
מספר עמודים | 174 |
סטטוס פרסום | פורסם - 2020 |
אירוע | האדם הלומד בעידן הדיגיטלי: כנס צ'ייס החמישה-עשר לחקר חדשנות וטכנולוגיות למידה - האוניברסיטה הפתוחה, רעננה, ישראל משך הזמן: 11 פבר׳ 2020 → … https://www.openu.ac.il/innovation/chais2020/pages/default.aspx |
כנס
כנס | האדם הלומד בעידן הדיגיטלי |
---|---|
מדינה/אזור | ישראל |
עיר | רעננה |
תקופה | 11/02/20 → … |
כתובת אינטרנט |
IHP publications
- ihp
- Change (Psychology)
- Character
- College students
- Computer-assisted instruction
- Education, Higher
- Personality
- אישיות
- הוראה ולמידה מתוקשבות
- חינוך גבוה
- סטודנטים
- שינוי (פסיכולוגיה)
- תכונות בני אדם (פסיכולוגיה)