מהו תפקידן של תכונות אישיות הסטודנט בהתנגדות לטכנולוגיות למידה? [פוסטר]

לאוניד בליאכמן, שרית מולדובן, אינה בלאו

פרסום מחקרי: פרק בספר / בדוח / בכנספרק

תקציר

מחקר זה בוחן שני גורמים המשפיעים על כוונות ללמוד קורס מקוון בקרב סטודנטים במוסדות להשכלה גבוהה בישראל: גורמים אישיותיים ורמת התנגדות לאימוץ טכנולוגיות למידה. בנוסף, ייבחנו גורמים חיצוניים - תחום הלימוד וסוג הקורס (קורס חובה או קורס בחירה), זאת כגורמים ממתנים את הקשר בין גורמים אישיותיים לבין רמת ההתנגדות לאימוץ טכנולוגיות למידה. (מתוך המאמר)
כותר מתורגם של התרומהWhat is the Role of Student Personality Traits in Resistance to Learning Technologies?
שפה מקוריתעברית
כותר פרסום המארחהאדם הלומד בעידן הדיגיטלי: כנס צ'ייס למחקרי טכנולוגיות למידה (קובץ בעריכת: אינה בלאו, אבנר כספי, יורם עשת-אלקלעי, ניצה גרי, יורם קלמן, שיר אתגר, תרצה לוטרמן)
מקום הפרסוםרעננה
מוציא לאורהאוניברסיטה הפתוחה, מרכז המחקר לשילוב טכנולוגיות בהוראה ע"ש צ'ייס
עמודים187-188
מספר עמודים174
סטטוס פרסוםפורסם - 2020
אירועהאדם הלומד בעידן הדיגיטלי: כנס צ'ייס החמישה-עשר לחקר חדשנות וטכנולוגיות למידה - האוניברסיטה הפתוחה, רעננה, ישראל
משך הזמן: 11 פבר׳ 2020 → …
https://www.openu.ac.il/innovation/chais2020/pages/default.aspx

כנס

כנסהאדם הלומד בעידן הדיגיטלי
מדינה/אזורישראל
עיררעננה
תקופה11/02/20 → …
כתובת אינטרנט

IHP publications

  • ihp
  • Change (Psychology)
  • Character
  • College students
  • Computer-assisted instruction
  • Education, Higher
  • Personality
  • אישיות
  • הוראה ולמידה מתוקשבות
  • חינוך גבוה
  • סטודנטים
  • שינוי (פסיכולוגיה)
  • תכונות בני אדם (פסיכולוגיה)

טביעת אצבע

להלן מוצגים תחומי המחקר של הפרסום '                               מהו תפקידן של תכונות אישיות הסטודנט בהתנגדות לטכנולוגיות למידה? [פוסטר]'. יחד הם יוצרים טביעת אצבע ייחודית.

פורמט ציטוט ביבליוגרפי