תקציר
מאמר זה דן ברכיבים של הכוונה עצמית בלמידה בהקשר לשלוש אוכלוסיות לומדים: זהוי רכיבי ההכוונה העצמית בלמידה בקרב לומדים בוגרים, זיהוי מדדים של הכוונה עצמית בלמידה של תלמידים וזיהוי מיומנויות של הכוונה עצמית בלמידה בקרב לומדים צעירים בעקבות תוכנית התערבות. (מתוך המאמר)
שפה מקורית | עברית |
---|---|
עמודים (מ-עד) | 1-9 |
מספר עמודים | 9 |
כתב עת | אאוריקה |
כרך | 45 |
סטטוס פרסום | פורסם - 2023 |
IHP publications
- ihp
- הוראה ולמידה מתוקשבות
- הישגים לימודיים
- כימיה -- לימוד והוראה
- למידה עצמית
- מורים
- מיומנויות למידה
- סטודנטים
- תוכניות התערבות חינוכיות
- תלמידים