תקציר
פרק זה מציג סקירה בנושא קורסי MOOC. קורסים אלו הופיעו לראשונה בשנת 2008 ותפוצתם הפכה רחבה כבר בשנת 2012. כיום קיימים סוגים שונים של קורסי MOOC ומספר פלטפורמות להעברתם. מתוך מחקרים על קורסים אלו להתפתחות מקצועית של מורים ניתן ללמוד כיצד עיצוב מושכל של חומרי הלימוד וקביעת מטרות הוראה התואמות את מטרות הלמידה של ציבור הלומדים יכולים להוביל להגדלת שיעור ההתמדה.
שפה מקורית | עברית |
---|---|
כותר פרסום המארח | טכנולוגיות למידה בהשכלה הגבוהה בישראל |
עורכים | ענת כהן, מירי שינפלד, גלעד רביד, אלי שמואלי, רון בלונדר, חגית טל-מישר, אלונה פורקוש-ברוך, אפרת שושני-בכר |
מקום הפרסום | תל אביב |
מוציא לאור | מיט"ל - מרכז ידע לטכנולוגיות למידה, מרכז החישובים הבינאוניברסיטאי |
עמודים | 189-207 |
מספר עמודים | 19 |
מסת"ב (מודפס) | 9789659017805, 9789659017812, 9659017804, 9659017812 |
סטטוס פרסום | פורסם - 2022 |
הערה ביבליוגרפית
שער שני: העולם הוא פתוח! למידה באמצעות חומרי למידה פתוחים ברשת כרך 1IHP publications
- ihp
- התפתחות מקצועית
- התפתחות מקצועית -- מורים
- למידה עצמית
- קורס MOOC
RAMBI publications
- rambi
- Professional learning communities -- Israel
- Teachers -- Training of -- Israel
- MOOCs (Web-based instruction) -- Israel