תקציר
מטרת המחקר היא לאמוד את יעילות הלמידה ואת חווית הלמידה מהקלטות קול והקלטות מסך בהשוואה ללמידה מטקסט, תוך התייחסות לסגנונות הלמידה של המשתתפים חזותי לעומת שמיעתי . דיווח זה מציג תוצאות ראשוניות של המחקר שבתהליך.
כותר מתורגם של התרומה | Listening, Watching or Reading? : Preliminary results of testing podcasts and screencasts learning |
---|---|
שפה מקורית | עברית |
כותר פרסום המארח | הכנס הארצי השנתי העשירי של מיט"ל 2012: |
כותר משנה של פרסום המארח | יום שלישי, כ' בתמוז תשע"ב, 10 ביולי 2012 : ספר הכנס |
עורכים | יואב יאיר, אלי שמואלי |
עמודים | 81-86 |
סטטוס פרסום | פורסם - 2012 |