לשמוע, לראות או לקרוא?: למידה באמצעות podcasts ו screencasts

פרסום מחקרי: פרק בספר / בדוח / בכנספרסום בספר כנסביקורת עמיתים

תקציר

מטרת המחקר היא לאמוד את יעילות הלמידה ואת חווית הלמידה מהקלטות קול והקלטות מסך בהשוואה ללמידה מטקסט, תוך התייחסות לסגנונות הלמידה של המשתתפים חזותי לעומת שמיעתי . דיווח זה מציג תוצאות ראשוניות של המחקר שבתהליך.
כותר מתורגם של התרומהListening, Watching or Reading? : Preliminary results of testing podcasts and screencasts learning
שפה מקוריתעברית
כותר פרסום המארחהכנס הארצי השנתי העשירי של מיט"ל 2012:
כותר משנה של פרסום המארחיום שלישי, כ' בתמוז תשע"ב, 10 ביולי 2012 : ספר הכנס
עורכיםיואב יאיר, אלי שמואלי
עמודים81-86
סטטוס פרסוםפורסם - 2012

טביעת אצבע

להלן מוצגים תחומי המחקר של הפרסום 'לשמוע, לראות או לקרוא?: למידה באמצעות podcasts ו screencasts'. יחד הם יוצרים טביעת אצבע ייחודית.

פורמט ציטוט ביבליוגרפי