תקציר
הצרכים הדינאמיים והמשתנים של העובדים בארגון הביאו לפיתוחן של קבוצות תמיכה הממוסדות בארגון ואף יזומות על ידי הנהלת הארגון, למטרת למידה ארגונית, שיתוף בידע ותמיכה הדדית. אחד היעדים המוצהרים של הפעלת הקבוצות הללו היא ליצור בסיס להמשכיות של מפגשי העובדים-עמיתים דרך הפעלתם האוטונומית למטרת שיתוף ותמיכה שוטפים. במאמר זה יוצגו שני תהליכים כאלו של פיתוח קבוצות תמיכה אשר יושמו ופותחו בשני ארגונים שונים. המאמר יתבסס על המודל של JOHNSON AND JOHNSON (1997) ויבחן האם שלב לקיחת האחריות על התהליך על-ידי משתתפי קבוצת התמיכה אכן ממומש ומיושם בשני התהליכים, זאת, כמנבא למיסוד של תהליך אוטונומי של הקבוצות בהמשך הדרך. יידונו מסקנות ראשוניות ויישומים אפשריים של שיטות התמיכה
שפה מקורית | עברית |
---|---|
עמודים (מ-עד) | 52-61 |
מספר עמודים | 10 |
כתב עת | משאבי אנוש: ירחון |
כרך | 204 |
סטטוס פרסום | פורסם - 2004 |
IHP publications
- ihp
- למידה ארגונית
- עבודה בקבוצות (לא טיפוליות)
- עובדים