להכשיר למייקריות וטינקריות: למידה בהכוונה עצמית באמצעות MOOC להכשרה מקצועית של מורים לקוד ורובוטיקה

עינת לייקין, אינה בלאו, תמר ענבל-שמיר

פרסום מחקרי: פרק בספר / בדוח / בכנספרקביקורת עמיתים

תקציר

מחקר זה בוחן תהליכי הכשרה מקצועית של מורים לקוד ורובוטיקה, שאמורה להוביל לאימוץ הפדגוגיה המתאימה לעיסוק במייקריות בחינוך הפורמלי. ההכשרה בנושא קוד התבצעה באמצעות MOOC ודרשה מהלומדים מיומנות ללמידה בהכוונה-עצמית. (מתוך המאמר)
כותר מתורגם של התרומהTraining for Making and Tinkering: Self-regulated Learning through MOOC for Professional Development of Code and Robotics Teachers
שפה מקוריתעברית
כותר פרסום המארחהאדם הלומד בעידן הטכנולוגי: כנס צ'ייס למחקרי טכנולוגיות למידה (קובץ)
מוציא לאורהאוניברסיטה הפתוחה ושה"ם
עמודים229-230
מספר עמודים2
סטטוס פרסוםפורסם - 2019
אירועהאדם הלומד בעידן הטכנולוגי: הכנס הארבעה-עשר לחקר חדשנות וטכנולוגיות למידה ע"ש צ'ייס - האוניברסיטה הפתוחה, רעננה, ישראל
משך הזמן: 12 פבר׳ 2019 → …
https://www.openu.ac.il/innovation/chais2019/

כנס

כנסהאדם הלומד בעידן הטכנולוגי
מדינה/אזורישראל
עיררעננה
תקופה12/02/19 → …
כתובת אינטרנט

IHP publications

  • ihp
  • Occupational training
  • Self-culture
  • Teachers
  • Teachers -- In-service training
  • הכשרה מקצועית
  • התפתחות מקצועית -- מורים
  • למידה עצמית
  • מורים
  • קורס MOOC

פורמט ציטוט ביבליוגרפי