תקציר
מחקר זה בוחן תהליכי הכשרה מקצועית של מורים לקוד ורובוטיקה, שאמורה להוביל לאימוץ הפדגוגיה המתאימה לעיסוק במייקריות בחינוך הפורמלי. ההכשרה בנושא קוד התבצעה באמצעות MOOC ודרשה מהלומדים מיומנות ללמידה בהכוונה-עצמית. (מתוך המאמר)
כותר מתורגם של התרומה | Training for Making and Tinkering: Self-regulated Learning through MOOC for Professional Development of Code and Robotics Teachers |
---|---|
שפה מקורית | עברית |
כותר פרסום המארח | האדם הלומד בעידן הטכנולוגי: כנס צ'ייס למחקרי טכנולוגיות למידה (קובץ) |
מוציא לאור | האוניברסיטה הפתוחה ושה"ם |
עמודים | 229-230 |
מספר עמודים | 2 |
סטטוס פרסום | פורסם - 2019 |
אירוע | האדם הלומד בעידן הטכנולוגי: הכנס הארבעה-עשר לחקר חדשנות וטכנולוגיות למידה ע"ש צ'ייס - האוניברסיטה הפתוחה, רעננה, ישראל משך הזמן: 12 פבר׳ 2019 → … https://www.openu.ac.il/innovation/chais2019/ |
כנס
כנס | האדם הלומד בעידן הטכנולוגי |
---|---|
מדינה/אזור | ישראל |
עיר | רעננה |
תקופה | 12/02/19 → … |
כתובת אינטרנט |
IHP publications
- ihp
- Occupational training
- Self-culture
- Teachers
- Teachers -- In-service training
- הכשרה מקצועית
- התפתחות מקצועית -- מורים
- למידה עצמית
- מורים
- קורס MOOC