כיצד נבחין בין "הייפ" למציאות בטכנולוגיות למידה: המקרה של קורסי ה-MOOC

פרסום מחקרי: פרק בספר / בדוח / בכנספרק

תקציר

בהרצאה סוקר המחבר את נושא קורסי ה-MOOC, ומנסה למקם אותם בהקשר הרחב יותר של התפתחות טכנולוגיות למידה במגזר ההשכלה הגבוהה. בנוסף מציג המחבר את מושג ה"מודל העסקי", ומשתמש בו כדי לבחון את הטענות על "חדשנות משבשת" ועל השפעת ה-MOOC על המודלים העסקיים של מוסדות להשכלה גבוהה.
שפה מקוריתעברית
כותר פרסום המארחהכנס הארצי השנתי השנים עשר 2014 של מיט"ל (קובץ בעריכת יואב יאיר ואלי שמואלי)
מוציא לאורמכללת לוינסקי לחינוך
עמודים22-23
מספר עמודים2
סטטוס פרסוםפורסם - 2014

IHP publications

  • ihp
  • הוראה ולמידה מתוקשבות
  • חינוך גבוה
  • קורס MOOC

פורמט ציטוט ביבליוגרפי