תקציר
מחקר זה ממפה שינויים פדגוגיים המאפשרים למנף את הפוטנציאל הלימודי של מייקריות (makers) במערכת החינוך. המחקר מתלווה לפרויקט של לימודי קוד ורובוטיקה במרכז מצויינות לחינוך ליזמות וחדשנות בצפון הארץ, שבבסיסה בניית רצף לחינוך מדעי-טכנולוגי מגילאי בית הספר היסודי ועד לחטיבת הביניים. איסוף הנתונים מתמקד בתפיסות הפדגוגיות של המורה ושל התלמידים, בתובנות שלהם לגבי עיצוב תהליכי ההנחיה שהובילו, וברפלקציות התלמידים על תהליכי למידה וחווית המייקריות.
כותר מתורגם של התרומה | Educate the Youth in his own Way: Students' Mentoring as a Pedagogical Model for Teaching Makers in Schools |
---|---|
שפה מקורית | עברית |
כותר פרסום המארח | האדם הלומד בעידן הטכנולוגי: כנס צ'ייס למחקרי טכנולוגיות למידה (קובץ) |
מוציא לאור | האוניברסיטה הפתוחה ושה"ם |
עמודים | 201-202 |
מספר עמודים | 2 |
סטטוס פרסום | פורסם - 2019 |
אירוע | האדם הלומד בעידן הטכנולוגי: הכנס הארבעה-עשר לחקר חדשנות וטכנולוגיות למידה ע"ש צ'ייס - האוניברסיטה הפתוחה, רעננה, ישראל משך הזמן: 12 פבר׳ 2019 → … https://www.openu.ac.il/innovation/chais2019/ |
כנס
כנס | האדם הלומד בעידן הטכנולוגי |
---|---|
מדינה/אזור | ישראל |
עיר | רעננה |
תקופה | 12/02/19 → … |
כתובת אינטרנט |
IHP publications
- ihp
- Entrepreneurship
- Mentoring in education
- Technological innovations
- חדשנות
- חניכות בחינוך
- יזמות ויזמים