חנוך לנער על פי דרכו: חונכות תלמידים כמודל פדגוגי להוראת יצרנות (מייקריות) בבתי ספר

אינה בלאו, צ'אושו שמואל [Unknown], איגור בייגל, תמר ענבל-שמיר

פרסום מחקרי: פרק בספר / בדוח / בכנספרקביקורת עמיתים

תקציר

מחקר זה ממפה שינויים פדגוגיים המאפשרים למנף את הפוטנציאל הלימודי של מייקריות (makers) במערכת החינוך. המחקר מתלווה לפרויקט של לימודי קוד ורובוטיקה במרכז מצויינות לחינוך ליזמות וחדשנות בצפון הארץ, שבבסיסה בניית רצף לחינוך מדעי-טכנולוגי מגילאי בית הספר היסודי ועד לחטיבת הביניים. איסוף הנתונים מתמקד בתפיסות הפדגוגיות של המורה ושל התלמידים, בתובנות שלהם לגבי עיצוב תהליכי ההנחיה שהובילו, וברפלקציות התלמידים על תהליכי למידה וחווית המייקריות.
כותר מתורגם של התרומהEducate the Youth in his own Way: Students' Mentoring as a Pedagogical Model for Teaching Makers in Schools
שפה מקוריתעברית
כותר פרסום המארחהאדם הלומד בעידן הטכנולוגי: כנס צ'ייס למחקרי טכנולוגיות למידה (קובץ)
מוציא לאורהאוניברסיטה הפתוחה ושה"ם
עמודים201-202
מספר עמודים2
סטטוס פרסוםפורסם - 2019
אירועהאדם הלומד בעידן הטכנולוגי: הכנס הארבעה-עשר לחקר חדשנות וטכנולוגיות למידה ע"ש צ'ייס - האוניברסיטה הפתוחה, רעננה, ישראל
משך הזמן: 12 פבר׳ 2019 → …
https://www.openu.ac.il/innovation/chais2019/

כנס

כנסהאדם הלומד בעידן הטכנולוגי
מדינה/אזורישראל
עיררעננה
תקופה12/02/19 → …
כתובת אינטרנט

IHP publications

  • ihp
  • Entrepreneurship
  • Mentoring in education
  • Technological innovations
  • חדשנות
  • חניכות בחינוך
  • יזמות ויזמים

טביעת אצבע

להלן מוצגים תחומי המחקר של הפרסום 'חנוך לנער על פי דרכו: חונכות תלמידים כמודל פדגוגי להוראת יצרנות (מייקריות) בבתי ספר'. יחד הם יוצרים טביעת אצבע ייחודית.

פורמט ציטוט ביבליוגרפי