תקציר
המחקר "קולנוע הגבול: הקולנוע העלילתי הישראלי בין שתי אינתיפאדות" מאת מחברת המאמר, עומד על מאפייני הקולנוע הישראלי בשנות ה-90. זהו קולנוע שבחר להתנתק מהמרחב הלאומי, כדי לפנות אל הפרטי והמקומי. הוא התעלם מהפיגועים הרבים, מחילופי השלטון התכופים ומעל לכל מרצח רבין, כי כבר למד לעבד טראומה לאומית לעלילה של סיפור אישי. בכך הוא סלל את הדרך להצלחות הקולנוע הישראלי של שנות ה-2000 (מתוך המאמר).
שפה מקורית | עברית |
---|---|
עמודים (מ-עד) | 31-35 |
מספר עמודים | 5 |
כתב עת | עדכן: האוניברסיטה הפתוחה |
כרך | 46 |
סטטוס פרסום | פורסם - 2007 |
IHP publications
- ihp
- זמן בקולנוע
- ישראל -- חברה
- קולנוע וחברה
- קולנוע ישראלי