"הרעיון של מחקר איכותני הובן, אך הראש עדיין פועל בתפיסה כמותית": אפיסטמולוגיות מחקר וחסמי למידה של סטודנטים בקורס שיטות מחקר איכותניות

הילה לוינשטיין-ברקאי, Hila Lowenstein-Barkai, דנה קפלן

פרסום מחקרי: פרסום בכתב עתמאמרביקורת עמיתים

תקציר

המחקר המוצג במאמר מבקש לבחון מהו הידע המקדים של סטודנטים למדעי החברה על מחקר חברתי, אשר עלול, לאור הספרות המחקרית, להיות חסם ללמידה של שיטות מחקר איכותניות.
כותר מתורגם של התרומה"I understand the concept but my head still thinks quantitatively":: Research epistemologies and students' learning-obstacles of qualitative methodology
שפה מקוריתעברית
עמודים (מ-עד)295-314
כתב עתעיונים בחינוך: כתב עת למחקר בחינוך
כרך13-14
סטטוס פרסוםפורסם - 2016

Keywords

  • מחקר איכותני

טביעת אצבע

להלן מוצגים תחומי המחקר של הפרסום '"הרעיון של מחקר איכותני הובן, אך הראש עדיין פועל בתפיסה כמותית": אפיסטמולוגיות מחקר וחסמי למידה של סטודנטים בקורס שיטות מחקר איכותניות'. יחד הם יוצרים טביעת אצבע ייחודית.

פורמט ציטוט ביבליוגרפי