תקציר
מטרת המאמר להציג את תפיסותיהם של הורים לילדים עם צרכים מיוחדים באשר לתכנית השלוב של ילדיהם המשולבים בחנוך הרגיל. מודגשת בו חשיבות מעורבותם החנוכית של ההורים, ובפרט בקדום רפורמות בחנוך.
שפה מקורית | עברית |
---|---|
כותר פרסום המארח | שילובים |
כותר משנה של פרסום המארח | מערכות חינוך וחברה |
עורכים | גלעדה אבישר, יונה לייזר, שונית רייטר |
מקום הפרסום | חיפה |
מוציא לאור | אחוה הוצאה לאור |
עמודים | 245-267 |
מספר עמודים | 23 |
מסת"ב (מודפס) | 9789657173220 |
סטטוס פרסום | פורסם - 2011 |
IHP publications
- ihp
- אנשים וילדים עם מוגבלות ומשפחתם
- הורים ובית הספר
- הורים וילדיהם
- זכויות אנשים עם מוגבלות
- חוק החינוך המיוחד, התשמ"ח-1988
- חינוך מיוחד
- חקיקה
- ילדים עם מוגבלות
- מעורבות הורים בחינוך
- עמדות
- שילוב ילדים עם מוגבלות במוסדות חינוך רגילים
- שינוי חינוכי