אימוץ מוקדם של טכנולוגיות על מנת להשיג יתרון תחרותי

פרסום מחקרי: פרק בספר / בדוח / בכנספרק

תקציר

בבואם לאמץ מוצרים לפני אחרים, מאמצים מוקדמים מונעים ממספר גורמים אפשריים, כגון סטטוס חברתי, ההנאה שבטכנולוגיה החדשה, הרצון ללמוד על דברים חדשים והרצון למצוא את הטכנולוגיה הטובה ביותר שקיימת. מחקר זה מראה כי כאשר מאמצים מוקדמים רוכשים את הטכנולוגיה הטובה ביותר, הם עלולים לחשוש לאבד את היתרון התחרותי שהטכנולוגיה הזו מקנה להם ולכן לא ירצו להמליץ על המוצר לאחרים, למרות שהם מאמינים כי זהו מוצר טוב. (מתוך המאמר)
שפה מקוריתעברית
כותר פרסום המארחהאדם הלומד בעידן הטכנולוגי: כנס צ'ייס למחקרי טכנולוגיות למידה (קובץ)
מוציא לאורהאוניברסיטה הפתוחה ושה"ם
עמודים14 (2019), 158ע-155ע
מספר עמודים142
סטטוס פרסוםפורסם - 2019

IHP publications

  • ihp
  • New products
  • Technological innovations
  • Technology
  • חדשנות
  • טכנולוגיה
  • מוצרים חדשים

פורמט ציטוט ביבליוגרפי