תקציר
בבואם לאמץ מוצרים לפני אחרים, מאמצים מוקדמים מונעים ממספר גורמים אפשריים, כגון סטטוס חברתי, ההנאה שבטכנולוגיה החדשה, הרצון ללמוד על דברים חדשים והרצון למצוא את הטכנולוגיה הטובה ביותר שקיימת. מחקר זה מראה כי כאשר מאמצים מוקדמים רוכשים את הטכנולוגיה הטובה ביותר, הם עלולים לחשוש לאבד את היתרון התחרותי שהטכנולוגיה הזו מקנה להם ולכן לא ירצו להמליץ על המוצר לאחרים, למרות שהם מאמינים כי זהו מוצר טוב. (מתוך המאמר)
שפה מקורית | עברית |
---|---|
כותר פרסום המארח | האדם הלומד בעידן הטכנולוגי: כנס צ'ייס למחקרי טכנולוגיות למידה (קובץ) |
מוציא לאור | האוניברסיטה הפתוחה ושה"ם |
עמודים | 14 (2019), 158ע-155ע |
מספר עמודים | 142 |
סטטוס פרסום | פורסם - 2019 |
IHP publications
- ihp
- New products
- Technological innovations
- Technology
- חדשנות
- טכנולוגיה
- מוצרים חדשים