דילוג לניווט ראשי
דילוג לחיפוש
דילוג לתוכן הראשי
האוניברסיטה הפתוחה בית
עזרה ושאלות נפוצות
English
עברית
العربية
בית
פרופילים
יחידות מחקר
פרסומים מחקריים
פרסים
פעילויות
חיפוש לפי מומחיות, שם או שיוך
הצגת פרופיל Scopus
יעל סידי
ד"ר
מרצה בכיר
,
חינוך
מרצה בכיר
,
מדעי הקוגניציה
https://orcid.org/0000-0003-2503-9166
דוא"ל
yaelsi
openu.ac
il
2013
2024
פעילות מחקר לפי שנה
סקירה כללית
טביעת אצבע
רשת
פרסומים מחקריים
(25)
פרופילים דומים
(6)
טביעת אצבע
תחומי מחקר אלו נובעים מהפרסומים המדעיים של אדם זה. יחד הם יוצרים טביעת אצבע ייחודית.
מיון לפי
משקל
לפי סדר האלפבית
Keyphrases
Active Learning
18%
Appearance Investment
18%
Body Image
81%
Body Image Dissatisfaction
56%
Body Image Quality of Life
18%
Cognitive Load
23%
Collaborative Learning
18%
COVID-19
23%
Design Implications
18%
Design Review
18%
Double Dissociation
18%
Ethical Dissonance
18%
Fluency
25%
Ill-defined Tasks
18%
Instructional Design
24%
Israel
26%
Jewish Women
37%
Kidney Transplant Recipients
37%
Learning Memory
18%
Learning Problems
18%
Learning Task
25%
Media Exposure
23%
Mediating Role
18%
Mental Effort
31%
Metacognition
100%
Metacognitive Processes
40%
Metacognitive Self
18%
Modern Orthodox
22%
Negative Body Image
25%
Overconfidence
18%
Perceptual Fluency
25%
Positive Body Image
36%
Posters
18%
Potential Bias
25%
Problem Solving
40%
Psychological Distress
37%
Quality of Life
25%
Self-assessment
18%
Self-efficacy
20%
Self-judgment
18%
Self-regulated Learning
21%
Self-report Measures
31%
Serial Order
18%
Social Cognitive
22%
Sociocultural Pressure
37%
Strength of Religious Faith
28%
Student Teachers
18%
Ultra-Orthodox
25%
Untapped Resources
18%
Visual Working Memory
18%
Psychology
Academic Achievement
18%
Clinical Implication
9%
Cognitive Factor
9%
Cognitive Load
37%
Cognitive Load Theory
25%
Cognitive Process
18%
Contextual Cue
18%
Disfluency
28%
Education Research
18%
Emotion
22%
Individual Differences
18%
Learning and Memory
18%
Leisure Activity
9%
Metacognition
6%
Metacognitive Process
49%
Mixed Methods
18%
Multiple Regression Analysis
9%
Nonverbal Reasoning
9%
Overconfidence
25%
Perceived Importance
9%
Positive Affect
18%
Positive Body Image
14%
Practitioners
18%
Psychological Distress
37%
Psychological Well-Being
9%
Psychology
23%
Quality of Life
37%
Reaction Time
18%
Reading On-Screen
9%
Recognition Memory
18%
Regression Analysis
18%
Religious Belief
37%
Self-Assessment
18%
Self-Efficacy
47%
Self-Judgment
18%
Self-Regulation Theory
18%
Self-Report
37%
Self-Report Questionnaire
17%
Skill Acquisition
18%
Working Memory
18%