דילוג לניווט ראשי
דילוג לחיפוש
דילוג לתוכן הראשי
האוניברסיטה הפתוחה בית
עזרה ושאלות נפוצות
English
עברית
العربية
בית
פרופילים
יחידות מחקר
פרסומים מחקריים
פרסים
פעילויות
חיפוש לפי מומחיות, שם או שיוך
הצגת פרופיל Scopus
גל הרפז
ד"ר
Teaching_Associate
,
פסיכולוגיה
https://orcid.org/0000-0002-6117-1538
דוא"ל
galgo
openu.ac
il
2006
2024
פעילות מחקר לפי שנה
סקירה כללית
טביעת אצבע
רשת
פרסומים מחקריים
(19)
פרופילים דומים
(1)
טביעת אצבע
תחומי מחקר אלו נובעים מהפרסומים המדעיים של אדם זה. יחד הם יוצרים טביעת אצבע ייחודית.
מיון לפי
משקל
לפי סדר האלפבית
Keyphrases
Help-giving
80%
Self-efficacy
79%
Amateur musicians
64%
Online music
64%
Self-esteem
56%
Parental Self-efficacy
50%
Help-seeking Orientation
37%
Childrens
36%
Help-seeking
35%
Subjective Well-being
34%
Elementary School children
32%
Personal Characteristics
26%
Parental Involvement
24%
Learning Process
23%
Grit
21%
Israel
21%
Dependency-oriented Help
21%
Home Learning
19%
Self-help
18%
Well-being
18%
Learning Habits
18%
Gender-specific
16%
Perceived Learning
16%
Work Motivation
16%
Parent-child Relationship
16%
Ingroup Identification
16%
Formal Learning
16%
University Students
16%
Academic Achievement
16%
Learning Preferences
16%
Seeking Autonomy
16%
Development Validation
16%
Scale Validation
16%
Psychological Well-being
16%
Informal music Learning
16%
Music Teaching
16%
Status Stability
16%
Intergroup Helping
16%
Virtual Reality Experience
16%
Parenting Style
16%
Self-cultivation
16%
Coping Resources
16%
Academic Grit
16%
Conceptual Development
16%
Mixed Methods Research
16%
Open University
16%
Cultivation Characteristics
16%
Overparenting
16%
Indirect Association
16%
Group Identity
16%
Psychology
Self-Efficacy
100%
Autonomy
47%
Subjective Well-Being
35%
Self-Esteem
32%
Parental involvement
27%
Coping Behavior
24%
Regression Analysis
22%
Factor Analysis
20%
Qualitative Study
16%
Mood
16%
Parental Involvement in Learning
16%
Scale Validation
16%
Psychological Well-Being
16%
Measurement Instrument
16%
Status Group
16%
Parenting Style
16%
Mixed Methods
16%
Conceptual Development
16%
Parent-Child Relationship
16%
Optimal Performance
16%
Gender Difference
10%
Individual Differences
8%
Psychometrics
8%
Exploratory Factor Analysis
8%
Measurement Invariance
8%
Supportive Environment
8%
Goal Orientation
8%
Priming
8%
High School Student
8%
Coping Strategies
8%
Socioeconomic Status
8%
Authoritative Parenting
6%
Linear Regression
5%
Moral Development
5%
Ethics
5%