דילוג לניווט ראשי
דילוג לחיפוש
דילוג לתוכן הראשי
האוניברסיטה הפתוחה בית
עזרה ושאלות נפוצות
English
עברית
العربية
בית
פרופילים
יחידות מחקר
פרסומים מחקריים
פרסים
פעילויות
חיפוש לפי מומחיות, שם או שיוך
הצגת פרופיל Scopus
ערן חיות
פרופ'
Associate_Professor
,
פסיכולוגיה
Associate_Professor
,
מדעי הקוגניציה
https://orcid.org/0000-0003-4428-0836
דוא"ל
eranch
openu.ac
il
2003
2024
פעילות מחקר לפי שנה
סקירה כללית
טביעת אצבע
רשת
פרסומים מחקריים
(40)
פרופילים דומים
(6)
טביעת אצבע
תחומי מחקר אלו נובעים מהפרסומים המדעיים של אדם זה. יחד הם יוצרים טביעת אצבע ייחודית.
מיון לפי
משקל
לפי סדר האלפבית
Keyphrases
Age Groups
37%
Age-dependent
16%
All Ages
14%
Armchair
13%
Conceptual Critique
13%
Conflict Control
15%
Conflict Monitoring
13%
Digital Age
13%
Digital Literacy
53%
Digital Literacy Skills
34%
Digital Thinking
26%
Discussion Groups
26%
Dot Probe
13%
Emotional Stimuli
23%
Emotional Stroop
13%
Emotional Stroop Effect
57%
Emotional Stroop Task
17%
Emotional Words
20%
Everyday Objects
13%
Everyday Situation
13%
Experiences with Technology
22%
Hamburger
26%
High-speed Object
13%
Influencing Behavior
13%
Information Literacy
15%
Instructional Design
13%
Just Noticeable Difference
23%
Literacy Skills
16%
Living Book
26%
Low Speed
13%
Matched Control Group
13%
Multimedia
16%
Naming Speed
13%
Neutral Stimuli
17%
Neutral Term
22%
Object Size
19%
Older Participants
22%
Preparation Effects
13%
Reading Aloud
13%
Response Bias
16%
Selective Attention
27%
Speeded Naming
13%
Stroop
27%
Stroop Effect
64%
Stroop Task
16%
Task-irrelevant
17%
Technical Control
17%
Thinking Skills
26%
Threatening Stimuli
31%
Weber's Law
26%
Psychology
Case Study
13%
Cognitive Development
8%
Cognitive Process
6%
Contralesional Stimulus
13%
Critical Thinking
15%
Demographic Variable
13%
Digital Environment
5%
Digital Literacies
53%
Discrimination
26%
Executive Function
5%
Flanker Task
6%
Gender Difference
13%
Grasping
40%
Lexical Decision
6%
Long-Term Memory
13%
Mental Representation
13%
Operate System
13%
Psychological Science
6%
Psychology
21%
Recognition Memory
13%
Religiosity
13%
Selective Attention
26%
Social Cognition
13%
Social Participation
13%
Stroop Effect
100%
Stroop Task
33%
Student Behavior
13%
Task Demand
16%
Thinking Skill
26%
Visual Field
13%