דילוג לניווט ראשי
דילוג לחיפוש
דילוג לתוכן הראשי
האוניברסיטה הפתוחה בית
עזרה ושאלות נפוצות
English
עברית
العربية
בית
פרופילים
יחידות מחקר
פרסומים מחקריים
פרסים
פעילויות
חיפוש לפי מומחיות, שם או שיוך
הצגת פרופיל Scopus
דורית אולניק-שמש
פרופ'
Associate_Professor
,
חינוך
https://orcid.org/0000-0002-4492-2512
דוא"ל
doritol
openu.ac
il
1998 …
2025
פעילות מחקר לפי שנה
סקירה כללית
טביעת אצבע
רשת
פרסומים מחקריים
(59)
פרופילים דומים
(1)
טביעת אצבע
תחומי מחקר אלו נובעים מהפרסומים המדעיים של אדם זה. יחד הם יוצרים טביעת אצבע ייחודית.
מיון לפי
משקל
לפי סדר האלפבית
Keyphrases
Assistive Technology
10%
Attention Deficit Hyperactivity Disorder
7%
Attitudes towards Inclusion
7%
Body Esteem
10%
Bystander
11%
College Students
7%
Cyber
9%
Cyber Bullying
15%
Cyber Victimization
32%
Cyber-victim
22%
Cyberbullying
91%
Cyberbullying Victimization
11%
Cybervictimization
9%
Educational Challenges
10%
Emotional Factors
10%
Emotional Intelligence
10%
Gender Differences
14%
Higher Education
18%
Higher Education Institutions
12%
Higher Education Students
20%
Information Communication Technology
11%
Intervention Program
26%
Israel
24%
Israeli
19%
Learning Disabilities
17%
Lockdown
6%
Loneliness
24%
Middle School
6%
Middle School Students
7%
Personal Well-being
6%
Problematic Internet Use
15%
Self-efficacy
28%
Self-efficacy Beliefs
7%
Self-esteem
7%
Sense of Loneliness
16%
Sense of Well-being
12%
Social Loneliness
10%
Social Support
46%
Social-emotional
12%
Socioemotional
6%
Students with Disabilities
22%
Students with LD
6%
Students with Learning Disabilities
15%
Subjective Well-being
10%
Technology in Higher Education
6%
Teenagers
10%
Traditional Bullying
11%
Usage Patterns
9%
Well-being
49%
World Wide Web
8%
Psychology
Adolescent Relationship
5%
Artificial Intelligence
5%
Attention Deficit Hyperactivity Disorder
7%
Bullying Victimization
7%
College Students
6%
Coping Behavior
41%
Coping Strategies
5%
Cyberbullying
100%
Cybervictimization
8%
Decision Making
6%
Education Program
5%
Emotional Intelligence
10%
Gender Difference
14%
Information Technology
16%
Intervention Program
37%
Learning Disability
21%
Loneliness
49%
Longitudinal Analysis
5%
Mental Health
5%
Middle School
16%
Mood
7%
Peer Relationships
5%
Perceived Social Support
6%
Positive Body Image
5%
Relational Aggression
5%
School Engagement
5%
Self-Efficacy
40%
Self-Esteem
7%
Self-Perception
7%
Social Psychology
5%
Social Support
48%
Socializing Agent
5%
Socioemotional Functioning
7%
Subjective Well-Being
11%